گیاهپزشکی آنلاین - دانلود کتاب گیاهپزشکی

جامع ترین مرجع گیاهپزشکی در ایران

گیاهپزشکی آنلاین - دانلود کتاب گیاهپزشکی

جامع ترین مرجع گیاهپزشکی در ایران

بیستمین کنگره گیاهپزشکی ایران

بیستمین کنگره گیاهپزشکی ایران

از تاریخ چهارم تا هفتم شهریور سال 1391 بیستمین کنگره گیاهپزشکی ایران توسط انجمن های علمی بیماری شناسی گیاهی ایران ، حشره شناسی ایران، علوم علفهای هرز ایران ، انجمن قارچ شناسی ایران ، انجمن کنه شناسی ایران  و با همکاری دانشگاه شیراز در شهر شیراز بر گزار خواهد شد . وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و ارایه خدمات به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان کنگره راه اندازی شده است . در  وب سایت کنگره امکان ثبت نام شرکت کنندگان و ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره به صورت OnLine راه اندازی خواهد شد.

بیستمین کنگره گیاهپزشکی

برای ورود به سایت کنگره بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


این مطلب  توسط توسط وب سایت حشرات از منظر گیاهپزشکی  در دسترس عموم قرار می گیرد و کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.
ادامه مطلب ...

پست ویژه - تصییح لینک های دانلود کتاب ها و نرم افزارها

پست ویژه - تصییح لینک های دانلود کتاب ها و نرم افزارها

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان  لینکهای مطالب گذشته از جمله کتاب ها و نرم افزارها تصییح شده است و از این پس می توانید آنها را با لینک جدید دانلود نمایید.

از اینکه با نظر های خود به پیشرفت روز افزون وب سایت ما کمک می کنید سپاسگذاریم.



دوستان عزیز لینک های مربوط به دانلود تمامی کتابها تصییح شده است و شما می توانید برای ورود به قسمت دانلود تمامی کتابهای حشره شناسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه دانلود تمامی کتاب های حشره شناسی


دوستان عزیز لینک های مربوط به دانلود نرم افزارهای گیاهپزشکی تصییح شده است و شما می توانید برای ورود به قسمت دانلود تمامی نرم افزارهای گیاهپزشکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه دانلود تمامی نرم افزارهای گیاهپزشکی


دوستان عزیز لینک های مربوط به دانلود کتاب Agrios Plant Pathology 5th تصییح شده است و شما می توانید برای ورود به قسمت دانلود این کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه دانلود کتاب Agrios Plant Pathology 5th


برای مشاهده تمامی مطالب گذشته بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

دانلود کتاب استعداد تحصیلی (تست هوش)

دانلود کتاب استعداد تحصیلی (تست هوش)

از جمله منابع کنکور دکتری چه در رشته گیاهپزشکی و چه در سایر رشته ها درس استعداد تحصیلی می باشد که در آن میزان هوش داوطلبان سنجیده می شود. کتاب Brain Flexing IQ tests نوشته Faser Simpson می تواند کتاب مناسبی برای تقویت این درس می باشد که در 160 صفحه نگاشت شده است. این مطلب  توسط توسط وب سایت حشرات از منظر گیاه پزشکی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد و کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.