گیاهپزشکی آنلاین - دانلود کتاب گیاهپزشکی

جامع ترین مرجع گیاهپزشکی در ایران

گیاهپزشکی آنلاین - دانلود کتاب گیاهپزشکی

جامع ترین مرجع گیاهپزشکی در ایران

دانلود رایگان کتاب اکولوژی حشرات اسپایت (لینک مستقیم)

دانلود رایگان کتاب اکولوژی حشرات اسپایت (لینک مستقیم)

از جمله کتاب های پایه و اصولی در علم اکولوژی حشرات کتاب اکولوژی حشرات نوشته پرفسور اسپایت می باشد که هم اکنون در اکثر دانشگاه های معتبر دنیا تدریس می شود.این کتاب توسط دکتر احمد عاشوری دانشیار گروه گیاهپزشکی دانشگاه تهران و دکتر ندا خردپیر ترجمه شده است و توسط انتشارات دانشگاه تهران در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

برای دانلود نسخه لاتین کتاب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب دایره المعارف گیاهپزشکی

از جمله کتاب های بسیار مفید و نایاب در عرصه گیاهپزشکی کتاب دایره المعارف گیاهپزشکی می باشد که در 600 صفحه نوشته شده است. این کتاب مرجع کاملی برای تمامی دانشجویان عرصه گیاهپزشکی می باشد که توسط وب سایت حشرات از منظر گیاهپزشکی در دسترس عموم قرار می گیرد.این کتاب در سایت آمازون به مبلغ 144 دلار به فروش می رسد.

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب فهرست آفات کشاورزی و دشمنان طبیعی آنها

از جمله کتاب های فارسی برای شناخت آفات کشاورزی در ایران کتاب"فهرست آفات کشاورزی و دشمنان طبیعی آنها" می باشد که توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد منتشر شده است. این کتاب توسط وب سایت حشرات از منظر گیاهپزشکی در دسترس عموم قرار می گیرد.این کتاب دارای 440 صفحه می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب بیماری های درختان میوه (فارسی)

کتاب بیماری های درختان میوه ترجمه دکتر بهروز جعفرپور و از انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد می باشد که در 350 صفحه تنظیم شده است و می تواند منبع مناسبی برای دانشجویان رشته گیاهپزشکی باشد.ین کتاب توسط وب سایت حشرات از منظر گیاهپزشکی در دسترس عموم قرار می گیرد.


ادامه مطلب ...